Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie
Ogłoszenie w załączeniu.
Ogłoszenie w załączeniu.
ZAPYTANIE OFERTOWE
WYKONANIA USŁUGI DOŻYWIANIA UCZNIÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY SOŚNIE
w okresie 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Zamówienie o równowartości poniżej 30.000 EURO
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach, 63-435 Sośnie ul. Wielkopolska 41, zwany dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia oferty cenowej w trybie art. 4 ust. 8 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), na świadczenie usługi cateringowej pod nazwą: „Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.” oraz ustala niżej szczegóły i warunki zamówienia:
Nazwa i adres Zamawiającego :
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach, 63-435 Sośnie ul. Wielkopolska 17, tel. 62 730 78 08 fax. 62 730 78 08 wew. 35 e-mail: gopssosnie@osw.pl
Określenie przedmiotu zamówienia: „Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi cateringowej dożywiania uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie w okresie od dnia 01 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r., polegającej na przygotowywaniu i dostarczeniu jednego gorącego posiłku dziennie w dni robocze (w dniach pobierania nauki w szkole), według załączonego jadłospisu (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
z zachowaniem podanej gramatury posiłków.
Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami określonymi
w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem art. 52
c ust. 1 ustawy, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku, w sprawie grup środków spożywczych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
Dożywianie obejmie około 80 uczniów uczęszczających do szkół podstawowych na terenie gminy Sośnie i polega na przygotowywaniu i dostarczeniu do szkół jednego gorącego posiłku dziennie do następujących placówek:
Zespół Szkół w Cieszynie
Zespół Szkół w Granowcu,
Zespół Szkół w Pawłowie (Szkoły Podstawowe w Pawłowie i w Chojniku)
Zespół Szkół w Sośniach
Szkoła Podstawowa w Bogdaju.
Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi około 14 400 (180 dni x 80 uczniów). W/w ilość posiłków została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od liczby uczniów zakwalifikowanych do dożywiania oraz frekwencji. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia dziennych ilości posiłków zgłoszonych przez dyrektorów szkół do godziny 09.00 w zależności od obecności uczniów w szkole.
Realizacja przedmiotu umowy
Realizacja powyższego zadania polegała będzie na przygotowywaniu i dostarczeniu gorącego posiłku uczniom w szkołach, w godzinach około-południowych. Serwowanie posiłków oraz naczynia zapewniają poszczególne szkoły.
Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni (2 x 5 dni pobierania nauki w szkołach).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę, a ewentualne niedopełnienie postawionych wymagań w tym zakresie stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. Posiłki powinny być dostarczane do szkół
w dniach nauki szkolnej w godzinach od 10.30 do 13.00.
Posiłek Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.
O czystość termosów zadba Wykonawca.
Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorami szkół
i kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sośniach.
V . Okres wykonania usługi :
1. Okres usługi: od dnia 01 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.
VI. Wiedza i doświadczenie :
Wykonawca winien posiadać potencjał wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień
o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania usługi przez Wykonawcę.
VII . Oferta powinna zawierać :
Dane identyfikacyjne Wykonawcy - nazwę, adres, nr Regon, nr NIP, nr telefonu, e - mail,
Średnia cena brutto posiłku dziennie. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego
i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia. Oferta musi mieć formę pisemną.
VIII. Ocena ofert:
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie kryterium ceny (100%). Ocenie podlegać będzie średnia cena brutto jednego gorącego posiłku.
IX. Termin i sposób złożenia oferty:
Pisemną ofertę cenową zawierającą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałe niezbędne oświadczenia zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) prosimy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej tytułem „Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie” w jeden z podanych poniżej sposobów w terminie do dnia 10 grudnia 2018 r. do godz. 10:00.
Pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach ul. Wielkopolska 41, 63-435 Sośnie,
Faksem na numer 62 730 78 08 wew. 35,
W wersji elektronicznej na adres: gops@sosnie.pl,
Osobiście w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach,
ul. Wielkopolska 41, 63-435 Sośnie
Oferty dostarczone w sposób określony w pkt. 2. i 3. na dzień podpisania umowy dostarczone muszą być w oryginale. Wykonawca podaje w ofercie średnią cenę brutto za 1 kompletny posiłek. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty zostaną otwarte w dniu 10 grudnia 2018 r. o godz. 10.15.
X. Udzielenie zamówienia
Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, spełniająca wymagania formalne i merytoryczne, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę. Oferty niekompletne i częściowe będą odrzucone.
XI. Termin podpisania umowy
Po wyborze oferty sporządzona zostanie umowa na realizację zamówienia (wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą następowały miesięcznie, w złotych polskich.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostaną ustalone w umowie.
Osoba do kontaktu:
Kierownik GOPS
Irena Słodkiewicz
tel. 62 730 78 08