główna zawartość
artykuł nr 1

ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pod nazwą " Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym z autyzmem z terenu Gminy Sośnie w 2021 roku"

Załączniki:
Załącznik 523.68 KB
artykuł nr 2

ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadnie pod nazwą" "Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie w okresie od 02.01.2021 do 31.12.2021"

Załączniki:
Załącznik 528.89 KB
artykuł nr 3

Zapytanie ofertowe na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym z autyzmem z terenu Gminy Sośnie w 2021 roku zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086).

I.  ZAMAWIAJĄCY:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach, ul. Wielkopolska 41, 63-435 Sośnie, tel. 62 730 78 08, e-mail: gops@sosnie.pl

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych z terenu Gminy Sośnie, w dni powszednie, na podstawie art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U z 2019 r. poz. 1507 ze zm.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U z 2005 r. nr 189, poz. 1598 ze zm.).

2. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi rozumie się świadczenie usług polegających w szczególności na:

a) rehabilitacji fizycznej i usprawnieniach zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1398, 1492, 1493, 1578),

b) zapewnieniu dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno- wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j Dz. U z 2020 r. poz. 685),

3. Przedmiotowe usługi obejmują m.in.:

- terapię poznawczo- behawioralną,

- socjoterapię,

-pomoc psychologiczno- pedagogiczną,

- terapię logopedyczną,

- terapię neurobiologiczną,

- terapię symultaniczno- sekwencyjną,

- usprawnienie ruchowe,

- rozwijanie kompetencji i umiejętności społecznych.

4. Szacowana liczba świadczeniobiorców: 6 osób .

5. Przez 1 godzinę usługi rozumie się 60 minut, liczone jako faktycznie przepracowany czas, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania klienta.

6. Liczba osób objętych usługami może ulec zmianie w zależności od potrzeb w tym zakresie.

7. Liczba godzin usług dla poszczególnych świadczeniobiorców zostanie określona w indywidualnych decyzjach administracyjnych a realizator usług o nich poinformowany.

8. Pozostałe informacje dotyczące realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego postępowania.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.(po otrzymaniu środków budżetowych na realizację zadania i zgodnie z utrzymaniem cen zaproponowanych w zapytaniu ofertowym).

IV. TRYB POSTĘPOWANIA

Rozpoznanie cenowe.

V. KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

  1. Najkorzystniejszą ofertą będzie najniższa cena brutto jednej godziny usług oraz kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. Osoby wykonujące SUO powinny spełniać wymogi określne w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U z 2005 r. nr 189, poz. 1598 ze zm.),

  2. Po wybraniu najkorzystniejszej oferty zamawiający skontaktuje się wyłącznie z wybranym oferentem, a rozstrzygnięcie umieści na stronie BIP GOPS-u.

VI. KWALIFIKACJE OSOBY ŚWIADCZĄCEJ SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE:

1.posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę, umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.

2. posiadanie co najmniej półrocznego stażu w jednej z placówek:

a) szpitalu psychiatrycznym,

b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,

c) ośrodku terapeutyczno- edukacyjno- wychowawczym,

d) zakładzie rehabilitacji,

e) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,

f) innej jednostce niż wymienione powyżej, świadczącej

specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.

VII. WYMAGANA DOKUMENTACJA:

  1. Oferta cenowa za wykonanie 1 godziny specjalistycznych usług opiekuńczych brutto. W cenę 1 godziny należy wliczyć koszty dojazdu oraz niezbędnych materiałów koniecznych do prowadzenia zajęć – załącznik nr 1 do zapytania.

  2. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (kserokopię potwierdzone za zgodność kserokopii z oryginałem)

  3. Dokumenty potwierdzające ca najmniej pół roczny staż pracy w jednostkach o których mowa wyżej.

VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Oferta powinna być sporządzone na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

  2. Zaoferowana cena jednostkowa musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich i określać przedmiot zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.

  3. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  4. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych zamawiającemu w dniu sporządzenia niniejszego zapytania ofertowego.

IX.SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

  1. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

  2. Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach, ul. Wielkopolska 41, 63-435 Sośnie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 grudnia 2020 r. do godz. 12.00

  3. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.

  4. Wykonawca winien umieścić ofertą wraz z załącznikami w zamkniętych kopertach, posiadających oznaczenie: nazwa oferenta i jego adres, nazwa zamawiającego i jego adres, nazwa postępowania „ Oferta- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym z autyzmem z terenu Gminy Sośnie na 2021 roku”.

  5. Osobą do kontaktu jest Renata Wiertelak e-mail: gops@sosnie.pl. tel. 62 730 78 08.

X. ZAŁĄCZNIKI:

1. załącznik 1 – formularz ofertowy

2. Załącznik nr 2 – wzór umowy

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi ofert w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również ogłoszenia w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy, a Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.

 

 

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

 

Renata Wiertelak

Załączniki:
SUO 13.01 KB
Umowa 18.54 KB
Załącznik 14.90 KB
artykuł nr 4

ZAPYTANIE OFERTOWEWYKONANIA USŁUGI DOŻYWIANIA UCZNIÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY SOŚNIE w okresie 02.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Zamówienie o równowartości poniżej 30.000 EURO

Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Sośniach, 63-435 Sośnie ul. Wielkopolska 41, zwany dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia oferty cenowej w trybie art. 4 ust. 8 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, oraz z 2020 r. poz. 288, 1086), na świadczenie usługi cateringowej pod nazwą: „Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie w okresie od „02.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”  oraz ustala niżej szczegóły i warunki zamówienia:

  1. Nazwa i adres Zamawiającego : 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach, 63-435 Sośnie ul. Wielkopolska 41, tel. 62 730 78 08 e-mail: gops@sosnie.pl

  1. Określenie przedmiotu zamówienia: „Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie” 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  usługi  cateringowej dożywiania  uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie w okresie od dnia 02 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r., polegającej na przygotowywaniu i dostarczeniu  jednego gorącego posiłku dziennie w dni robocze (w dniach pobierania nauki w szkole), według załączonego jadłospisu (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
z zachowaniem podanej gramatury posiłków.

Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami określonymi
w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem art. 52
c ust. 1 ustawy, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku, w sprawie grup środków spożywczych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty określone przez Instytut Żywienia i Żywności.

Dożywianie obejmie około 50 uczniów uczęszczających do szkół podstawowych na terenie gminy Sośnie i polega na przygotowywaniu i dostarczeniu do szkół jednego  gorącego posiłku dziennie do następujących placówek:

  1. Zespół Szkół w Cieszynie

  2. Zespół Szkół w Granowcu,

  3. Zespół Szkół w Pawłowie (Szkoły Podstawowe w Pawłowie i w Chojniku)

  4. Zespół Szkół w Sośniach

  5. Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Bogdaju.

Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi  około 9 250 (185 dni x 50 uczniów). W/w ilość posiłków została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od liczby uczniów zakwalifikowanych do dożywiania oraz frekwencji. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia  dziennych  ilości posiłków zgłoszonych przez dyrektorów szkół do godziny 09.00 w zależności od obecności uczniów w szkole.

  1. Realizacja przedmiotu umowy

  2. Realizacja powyższego zadania polegała będzie na przygotowywaniu i dostarczeniu gorącego posiłku uczniom w szkołach, w godzinach około-południowych. Serwowanie posiłków oraz naczynia zapewniają poszczególne szkoły.

  3. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni (2 x 5 dni pobierania nauki w szkołach).

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność  zamawianego posiłku. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę, a ewentualne niedopełnienie postawionych wymagań w tym zakresie stanowić będzie  podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. Posiłki powinny być dostarczane do szkół
    w dniach nauki szkolnej w godzinach od 10.30 do 13.00.

  5. Posiłek Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości  przewożonych potraw.

  6. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.

  7. O czystość termosów  zadba Wykonawca.

  8. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorami szkół
    i kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sośniach.

V .  Okres  wykonania usługi :

1. Okres usługi:  od  dnia 02 stycznia 2021 r. do dnia  31 grudnia 2021 r.

VI. Wiedza i doświadczenie :

Wykonawca winien posiadać potencjał wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień
o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania usługi przez Wykonawcę.

VII . Oferta  powinna zawierać :

  1. Dane identyfikacyjne Wykonawcy - nazwę, adres, nr Regon, nr NIP, nr telefonu, e - mail,

  2. Średnia cena brutto posiłku dziennie. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego
    i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami podatki i opłaty.  Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia. Oferta musi mieć formę pisemną.

VIII. Ocena ofert:

Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie kryterium ceny (100%). Ocenie podlegać będzie średnia cena brutto jednego gorącego posiłku.

IX. Termin i sposób złożenia oferty:

Pisemną ofertę cenową zawierającą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałe niezbędne oświadczenia zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) prosimy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej tytułem „Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Sośnie” w jeden z podanych poniżej sposobów
w terminie do dnia 11 grudnia 2020 r.  do godz. 10:00.

  1. Pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach ul. Wielkopolska 41, 63-435 Sośnie,

  2. W wersji elektronicznej na adres: gops@sosnie.pl,

  3. Osobiście w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sośniach,
    ul. Wielkopolska 41, 63-435 Sośnie

Oferty dostarczone w sposób określony w pkt. 2. i 3.  na dzień podpisania umowy dostarczone muszą być w oryginale. Wykonawca podaje w ofercie średnią cenę brutto za 1 kompletny posiłek. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Oferty zostaną otwarte w dniu 11 grudnia 2020 r. o godz. 10.15.

X. Udzielenie zamówienia

Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta, spełniająca wymagania formalne i merytoryczne, w której Wykonawca zaoferuje  najniższą cenę. Oferty niekompletne i częściowe będą odrzucone.

XI. Termin podpisania umowy

  1. Po wyborze oferty  sporządzona  zostanie umowa na realizację zamówienia (wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).

  2. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą następowały miesięcznie, w złotych polskich.

  3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostaną ustalone w umowie.

Osoba do kontaktu:

Kierownik GOPS

Renata Wiertelak

tel. 62 730 78 08


 

Załączniki:
Jadłospis 14.18 KB
Formularz 35.50 KB
Umowa 54.00 KB
Klauzula 14.90 KB
artykuł nr 5

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadnie pod nazwą: " Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym autyzmem z terenu Gminy Sośnie w 2020 r."

Załączniki:
Załącznik 35.00 KB